lördag 24 maj 2008

Gräsplan

Imorse innan solen och värmen kom så var vi och släppte hundarna lösa på gräsplan. Herregud så dom härjade. Snutte sprang runt som ett gehu där skadeglad var han att vara lös, bildbevis finns också vad även älghundar kan leka med. Staffan var med för jag litade inte riktigt på att jag skulle få fast han. Men det gick hur bra som helst. Han var hur lydig som helst där.

Kita har tjuvit bollen av Snutte och springer stolt runt med den.


Ja kom igen då försök och ta den om du lyckas verkar Kita tänka.

Haha titta jag fick den av henne titta verkar Snutte tänka och kommer mot oss med bollen

Nu är jag less och behöver vila verkar han tänka och tycka

Det var lite om våran dag ute i det fria nästan med hundarna





Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.