onsdag 7 maj 2008

Har precis varit och kört Snutte med fyrhjulingen . Han har börjat sköta sig kanonbra med den. Travar på lugnt före den efter Norbäcksvägen, visserligen i koppel men bra gjort av han. Jag lärde han ju förra året att åka på fyrhjulingen, om det skulle börja regna och jag var tvungen skynda mig hem. Ibland har han försökt hoppa upp på den och åka istället för att springa innan vi startat den här hemma.
Kita glömde av mig och gav henne mat när jag kom hem. Så hon får jag fara och cykla med ikväll vid 19 - 20 tiden. Staffan har tagit fram cykeln och ställt mot bodan. Men det är ju bra att få motion själv också. Det blir premiärturen på cykel för i år, så någon jättesväng blir det nog inte ikväll.Snutte törs jag inte cykla med tror inte jag orkar hålla han om han känner av något djur i skogen, så det kan bli en flygfärd till skogs med han och det är inte värt. Imorron skall jag packa bilen för min rymmar resa för att slippa bli firad, det är väl klokt. Tycker då jag iallafall har aldrig lyckats med det förut men nu i år skall jag banne mig lyckas.

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.