lördag 3 maj 2008

Idag har det varit riktigt kanonväder här ca 18 grader. Mette har varit här idag på em så Loke och Kita har fått härja ett långt tag, dom blev faktiskt less till slut. Vi har köpt en ny tv idag en 40 tums tv. Kanonbild är det när man är van den andra tvn. Den gamla tvn skall vi ha kvar också. Jag skulle vilja sätta 1 tv uppe och 1 tv nere, så kan man se det program man vill. För vi har inte alltid samma programsmak här.

Jag har väntat in att det skulle bli svalare och komma under 15 grader varmt, så det skulle gå att köra Kita. Det blir för varmt för henne om det är varmare. 20.30 hade tempen ute gått ner. Brr det var nästan kallt att köra med fyrhjulingen. Jag hade inga långkallingar och bara 1 kortärmad tröja under en tjockare tröja. Tänkte köra Snutte också sedan. Men jag frös för mycket för det. Så Staffan skall köra han när han stiger upp i morronbitti, han stiger upp före mig så då har det inte hunnit bli så hemskt varmt ute. Nu skall jag gå och se tv.

Ha en fortsatt bra helg alla som är in här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Igår kväll så trodde jag att jag skulle gå av....har varit ute hela dagen med svärmor och krattat på gården, det blev en massa högar som idag ska ner i sopsäckar.

Har 40 säckar som står vid släpet, så det måste tömmas först, sen blir det några vändor till tippen.

Jag ska och titta på en nybyggd timring, den är på 50m2 och den är nyckelfärdig.

Om den passar mig så köper jag den, ett hus att bo i.

Har beställt hundgårdar, det blir 10 st till att börja med, varje hundgård blir 25m2 så jag kan ha 3 hundar i varje. Har sedan tidigare 4 st hundgårdar så snart har jag mina 20.

Kramar från Mig

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.