söndag 4 maj 2008

Regn

Staffan var tvungen att åka upp till sina föräldrar i morse och hjälpa dem. Så det blev min lott att köra Snutte och ställa in ny tvn. När jag ätit frukost så tog jag på mig mera kläder än jag hade igår, när jag kom ut på bron så hade det börjat spöregna, så jag gick in och tog av mig extra kläderna. Började ställa in tvn istället för att köra Snutte. Ett tag efter jag var klar med tvn så kom Staffan hem, det slutade regna så jag skyndade mig på med kläderna och iväg med Snutte. När jag kom hem efter körningen så hant jag precis in i huset så började det om att regna igen. Det kallar jag tur. Jag vill inte köra i regn eftersom jag har glasögon, och inte ser något utan dem. Men det gick ju bra. Snart skall jag börja köra dem varje dag med fyrhjulingen. Kita skall jag också cykla med endel dar. Snutte törs jag inte cykla med han drar iväg med mig och cykel till skogs om han känner av något djur på sidan av vägen.
Ha det bra alla som är in här.

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.