torsdag 1 maj 2008

Majbrasa

Igår slutade vi kl 11.10 på jobbet, skönt med kort dag det skulle man ha ofta. Jag har tagit semester Fredag så jag är ledig ända tills Måndag. Härligt med lite längre ledighet. Igår var vi upp till bugdegården i Bjurå på majbrasa dom gjorde pizza där uppe också, jättegoda var pizzorna. Enda felet var att man blev proppmätt efteråt. Det var ganska mycket folk däruppe.
Vi köpte 5 lotter var där för 100 kr/5st. Hör och häpna för en gångs skull så vann jag på en lott. Fick en glasburk. Det är nog dyraste burken jag har i köks skåpen. Sen for vi hem efter brasan och la oss framför tvn, somnade tidigt.

Vi var och hälsade på Snuttes mamma i hennes nya hem. Passade på at tjuvfota henne hon var inte lätt att få på bild. Men här kommer nu en av dem.
Tilägg till det här inlägget. Henrik som Luna är hos nu är en gamall bekant åt oss, så vi var till han och drack kaffe. Hälsade även på Luna eftersom hon var där. Luna är där på prov inte för gott.
Hoppas det inte nu blir några missförstånd.


1 kommentar:

Anonym sa...

Bara så ni vet är det inte definitivt ännu..

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.